2016. november 10., csütörtök

Zárak és lakatok karbantartása télen

Marketing zárak olajozás, karbantartás
Zárak olajozása és karbantartása

Kell-e zsíroznunk a mobilmarketing korában?


Az utóbbi évekbe, az okostelefon és a tömeges SMS és az internet korában az emberek hajlamosak megfeledkezni az zárak és lakatok kenéséről zsírozásáról mondván ez már öreg technológia. A télikertekhez, kapukhoz és ajtókhoz gyártott és beépített zárak azonban nem olyanok, mint a mobiltelefon SMS zárai, időről időre karbantartani kell őket.

Fel sem tűnik a hétköznapokban, hogy milyen gyakran használjuk az ajtózárakat ki és bejáratkor lakásunkban, otthonunkban vagy a télikertben, csak az internet hozzáféréshez nincs szükségünk rájuk.

Az ajtózár – egy bonyolult szerkezet, mely nem csak megvédi tulajdonunkat az illetéktelenektől, de időről időre karbantartásra, kenésre és olajozásra szorul, legyen szó egyszerű zárról vagy SMS üzenetküldésre is képes elektronikus okos zárról, melyet tömegek használnak.

Mivel kenjük, olajozzuk a zárakat?


A legegyszerűbbnek az tűnik, hogy a minden háztartásban megtalálható napraforgó vagy olívaolajat használjuk a zárszerkezet karbantartására, ez azonban tilos. A növényi olajok megkönnyítik a nyitást és zárást egy rövid időre, azonban könnyen lekötik a mechanikai mozgás, súrlódás következtében keletkező fémport és piszkot, ami miatt egy idő után beragadhat a zárszerkezet.

A marketing reklámokban is találkozhatunk a megfelelő anyaggal, amivel könnyen és rendszeresen karbantarthatjuk zárainkat. A WD – 40 univerzális kenőanyag minden körülmények között megfelelő választás ajtóin, nyílászáróin és ablakaink kenésére, olajozására. Nem csak a koszt távolítja el, keni a mozgó alkatrészeket, de kiszorítja a nedvességet is az alkatrészek közül, tehát nyugodtan küldhetünk SMS-t barátainknak a WD-40et ajánlva a télikert karbantartásához télen vagy nyáron.